חיה בשטעטל

יוגה | 28 פברואר, 2007

 

 

 

הבוקר אני מוצאת את עצמי עושה יוגה עם חברותי הגרציות. שמש שימחה את פנינו ולכן יכולנו לעלות לגג הבניין הישן, ועץ וציוציו בישרו כי…היתכן? רגע של שקט בעיר ההומה. בעודי, מגלה את קיומן של כפות רגלי הננעצות באדמה, אני מבינה עד כמה חשובות הרגליים האלו שעל הקרקע.

גליה, מורתי המעולה ליוגה, אומרת לי לפשוט את ידי אל העננים. ולהתכונן לתנוחת הלוחם. אני שולחת את ידי ומבטי נתקל בבניין היטק אדיר זכוכית. לא תוכל לו הלוחמת. בעוד המילים מבקשות ממני לנשום אל תוך חוליות הגב. אני רואה את נצנוצי אורות חדרי המשרדים, נדלקים לבוקר של ניאון. מאות זוגות עיניים עובדות נשלחות אלי מבין החלונות הקטנים. היי את, איזו מין לוחמת את?

 

15 תגובות »

  1. לוחמת מעולה!!!
    הזכרת לי משהו:

    לוחמת מחושלת
    חצובה בברונזה
    מצופה פלדה דקה שקופה,
    צלופן על סוכריה רעילה.

    לוחשת, מולחמת
    לשיריון קשקשים פלאי
    בחליפה גברית מחוייטת
    על עקבי מסמרים

    תגובה של יוגי מאסטר — 28 פברואר, 2007 @ 6:29 pm

  2. מאיפה זה הגיע?
    🙂

    תגובה של avitalgloberman — 28 פברואר, 2007 @ 6:32 pm

  3. הישר מן הקלחת שלי
    🙂

    תגובה של יוגי מאסטר — 28 פברואר, 2007 @ 6:33 pm

  4. תעשי כמו רבות וטובות
    קחי את הקלחת למקלחת

    תגובה של avitalgloberman — 28 פברואר, 2007 @ 6:40 pm

  5. כמה חבל שהייתי צריכה לנשום אוויר מוסכים הבוקר במקום להביט לשמיים עם חברותיי הגרציות.

    לפחות אחת מאיתנו היא בלוגאית-צמרת, כך שאני יכולה להתנחם בקריאה

    תגובה של מתחממת לאורם של חכמים — 28 פברואר, 2007 @ 10:05 pm

  6. פוסט מקסים – אני אוהב איך שאת כל פעם מחדשת – פעם מדברת על עצמך,פעם משוחחת עם חבר קרוב, פעם עם זר, פעם צופה מן הצד והפעם מספקת לנו פרספקטיבה מקסימה ואישית בתוך חוויה קבוצתית

    עשית לי חשק להגיד שלום לכפות הרגליים שלי…

    תגובה של hayehudi hanoded — 1 מרץ, 2007 @ 11:00 am

  7. תמסור להם ד"ש
    🙂

    תגובה של avitalgloberman — 1 מרץ, 2007 @ 11:07 am

  8. מיק ואביטל, שבוע שלם עבר ולא ראינו אתכם במרסנד!

    להתחיל לדאוג?

    תגובה של מיכל וטל — 3 מרץ, 2007 @ 9:34 pm

  9. זה היה טל.
    פחזנית.
    פחזנית מתגעגעת, מסתבר.

    תגובה של מיכל — 3 מרץ, 2007 @ 9:51 pm

  10. מיכלי!
    איפה את?
    מה את עושה שם?
    תחזרי הביתה!

    תגובה של טל — 3 מרץ, 2007 @ 9:51 pm

  11. טל!

    תגובה של מיכל — 3 מרץ, 2007 @ 9:52 pm

  12. שתי ארנבות מוסיקה מתלהמות!
    מה אתן עושות כאן, המסיבה הכי טובה
    בעיר לא יכולה להתחיל!

    תגובה של avitalgloberman — 3 מרץ, 2007 @ 9:56 pm

  13. proactol weight loss

    תגובה של proactol weight loss — 24 יוני, 2007 @ 7:30 am

  14. abilene adult entertainment

    תגובה של hunters — 3 ינואר, 2008 @ 11:53 pm

  15. נשמע מרענן ,תמיד אומרים לי לנסות אבל לא חשבתי על ולעשות יוגה ועוד בעיר הגדולה כמו תל אביב נשמע לי קשה אבל איך שאת מתארת את זה אני חושבת שאנסה,תודה!

    תגובה של יוגה בתל אביב — 9 ינואר, 2012 @ 10:27 pm


להשאיר תגובה

